Gå till innehåll
lördag 31 januari 2026
snusmumriken

erfarenheter från ishopmarine.com

Rekommendera Poster

är det någon som har några erfarenheter från dem,själ har jag testat att beställa en manuell tilt cylinder till halva priset ink frakt från usa,får hoppas att det går bra ?

mvh martin

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag har bara positiva saker att säga om dom. Har själv fått hem grejor från dom, när jag inte orkat vänta på att en släkting i staterna ska sticka och köpa nån grej till mej..

Jag har beställt tre ggr från dom, ringer du dit kan du be dom skicka paketet anonymare.. (större chans att slippa tullens avgifter...)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Vet inte riktigt men kolla med tullverket.. var inne på deras hemsida och kikade runt lite.. hittade den här: http://www.tullverket.se/se/Privat/handla_via_internet/kalkylatorn.htm

Tänkte också beställa från IshopMarine.. är det någon som vet hur man betalar med Money order..?

Jag har inget kreditkort så det får gå på deras andra sätt för betalning.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

hej  det där med money order fick jag aldrig riktigt kläm på hur det fungerade så jag tog mitt kort nummer. får väl se hur det här funkar att beställa från staterna...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Moneyorder är en personligt utställd check som jag tror bara kan köpas i USA (våra svenska banker har inte sådana). Egentligen en perfekt betalningsform där man köper en check utställd direkt på den man skall betala. Helt omöjligt att förfalska, och att lösa in om man kommit över den på ett felaktigt sätt. Svenska bank och postväxlar är inte lika säkra då du inte behöver ange mottagare. Långt svar på kort fråga!

Per Trönnberg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Det till kommer Moms och Tull på ca 30%

Senast ändrad av knoptoken | 12 maj 2007 | 06:50

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...