kvasthilda 1 Postad 9 Maj , 2007 Jag har köpt en stor sportbåt från ca:70-talet.Den är 4.80 x 1.80. Den har ovanligt djupt och kraftigt skrov,helt slätt. Fördäck,skarndäck och akterdäck med uttag för utombordaren. Under akterdäcket finns plats för bensintank och batteri mm. Framrutan är löjligt låg,men ser ut att vara original. Han som sålde den hade glömt vad fabrikatet var,men trodde att den var tillverkad i 700 exemplar. Det vore roligt att veta vad den heter. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
RDauksz 0 Postad 9 Maj , 2007 har du någon bild? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kvasthilda 1 Postad 9 Maj , 2007 Här kommer en bild.Det borde jag ju lagt in från början,men var osäker på hur man gör.Det var ju inte så svårt. Dekaler och svart färg i fören är nog inte original. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Thunberg_jr 0 Postad 11 Maj , 2007 Kanske en Selco eller ocklebo Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kvasthilda 1 Postad 20 Maj , 2007 Jag har tittat på bilder av Selco och Ockelbo,men inte hittat någon som liknar min.Är det inte någon som vet? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser