Namkong 0 Postad 24 Februari , 2007 Tjena på er! Hade tänkt att införskaffa ett ekolod för fiskebruk. och jag behöver något att mäta farten med. Dessa tryckloggar är ju fart gemon vatten och inte lika exakta som GPS, de är inte så bra heller vi låga hastigheter. Hade på min förra båt ekolod och GPS så då fick jag fart av GPSen. GPS tyckte jag då var jättebra att ha för jag märkte ut huggplatser och dylikt, men jag vet inte nu om det kanske är lite overkill. Vad tycker ni? Ska jag införskaffa en kombinerad GPS och ekolod eller GPS och ekolod separat. Vad tycker ni om dessa kombi produkter? Runt 5000:- kan jag lägga ut på detta. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gesse 0 Postad 25 Februari , 2007 Jag har en kombi och är nöjd med den. Det rör sig väl lite om hur mycket plats det finns för elekroniken om man ska köpa kombi eller var för sig. Trycklogg går inte att använda vid fiske. GPS fart är bäst tycker jag vid fiske. Har du plats för två instrument så är det bäst att köpa var för sig enligt min mening. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ubbe62a 0 Postad 20 Mars , 2007 Hej! köp från USA, halva priset där, Cabelas eller basspro e bra sidor. urban. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser