westgard 0 Postad 22 Februari , 2007 Jag bygger nytt pentry och undrar om Rockas grejer är bra?? i Watski katalogen finns det ju massor av färdiga detaljer,vill inte bara köpa utan att veta det koster en hel del,men det ser bra ut på bild, vad tror ni???? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
westgard 0 Postad 26 Februari , 2007 ÄR det ingen som kenner till Rockas träsortiment???????tänkte köpa luckor till skåp från dem,Men vill inte köpa katten i säcken!!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 27 Februari , 2007 Jag har sökt på Rockas, men hittar ingenting, skicka en länk eller vad har du sett detta? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 423 Postad 27 Februari , 2007 Rocka = Roca gissar jag? http://www.roca.se/ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Volvo_Penta 727 Postad 27 Februari , 2007 Jag har under åren köpt en del ur Rocas sortiment. Jag anser att deras produkter håller en jämn och hög kvalitet. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser