JesperPrytz 0 Postad 30 September , 2006 Har fått en del smuts och rost på tampar - kan jag göra rent dem med vanligt tvättmedel eller är det någon som har en bättre idé? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 30 September , 2006 Jag tvättade mina med högtryckstvätten, dom blev som nya. :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 30 September , 2006 Brukar köra mina tampar i tvättmaskin. tommy Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
GostaU 0 Postad 30 September , 2006 Jag med. 40 grader, lite tvättmedel, funkar alldeles utmärkt. G. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Fredrik_J 0 Postad 30 September , 2006 Viss försiktighet, då strålen kan skada en hel del fibrer! En påse, eller ihopbuntade med snöre, i tvättmaskin är nog säkrare... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 1 Oktober , 2006 Säkert kan det förkorta livslängden. Men om man har som jag, insplitsade karbinhakar, så tror jag det slår lite hårt i tvättmaskinen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
1000 0 Postad 1 Oktober , 2006 Jag gjorde också rent mina med högtryckstvätten....det funkade bra tycker jag, håller man bara lagom avstånd med strålen så är det inga problem. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser