Koyote 0 Postad 23 Juli , 2006 Hej, har precis köpt en DC21a och undrar om någon kan ge tips på lämplig placering för toa. Det räcker med en portapotti eller motsvarande för att frugan skall bli nöjd. Den minsta jag hittade var på Jula och den var 34 cm hög. Det är ju vanligt att placera dessa i ruffens förlucka under dynorna men ungefär 40 cm mot fören vilket motsvara toans djup så är det bara 30 cm så där går ju inte. Tacksam för lösningsförslag. mvh Calle Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
neeoo 0 Postad 3 Augusti , 2006 Hej Calle.. PÅ min dc21a så har dom satt en potti potti på styrbordsidan om motorn.. men jag tänker släna ut min jag behöver palttsen till tampar å ankare... tycker att det är lite dåligt med stuvut rymmen för sånt annars. mvh Nicklas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ruden 0 Postad 16 Juli , 2015 Blev det någon toa? Har exakt samma fundering 10 år senare :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
lp75 41 Postad 16 Juli , 2015 På min hade jag en portapotti framför tanken innan ruffdörren. Då gick den ta fram på natten utan att riva upp sängen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser