Gå till innehåll
onsdag 24 juni 2026
Koyote

Toalett i Ockelbo DC 21

Rekommendera Poster

Hej,

har precis köpt en DC21a och undrar om någon kan ge tips på lämplig placering för toa. Det räcker med en portapotti eller motsvarande för att frugan skall bli nöjd. Den minsta jag hittade var på Jula och den var 34 cm hög. Det är ju vanligt att placera dessa i ruffens förlucka under dynorna men ungefär 40 cm mot fören vilket motsvara toans djup så är det bara 30 cm så där går ju inte.

 

Tacksam för lösningsförslag.

 

mvh

Calle

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej Calle..

 

PÅ min dc21a så har dom satt en potti potti på styrbordsidan om motorn..

men jag tänker släna ut min jag behöver palttsen till tampar å ankare...

tycker att det är lite dåligt med stuvut rymmen för sånt annars.

mvh

Nicklas

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Blev det någon toa? Har exakt samma fundering 10 år senare :-)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

På min hade jag en portapotti framför tanken innan ruffdörren. Då gick den ta fram på natten utan att riva upp sängen.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...