PG550 0 Postad 12 Juni , 2006 Hej! Jag undrar hur länge det brukar dröja innan man får koderna för att låsa upp kortet?? Har köpt en Garmin 60cx och bluechart sjökort på cd nu följde en åtta siffrig kod som skulle bytas mot en 25 siffrig kod från Garmin i samband med registrering. Hur länge behöver man vänta på denna kod Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Twix 0 Postad 12 Juni , 2006 Du registrerar den själv på www.garmin.com och välj Product Registration Och koden får du meddetsamma på skärmen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
PG550 0 Postad 12 Juni , 2006 Ska jag registrera min Garmin eller bluechart Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipper_510_HT 1 Postad 12 Juni , 2006 Här borde det framgå hur du ska göra: http://www.garmin.se/adfinity.aspx?action=SENDFILE&fileid=1361 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
PG550 0 Postad 12 Juni , 2006 Tackar för hjälpen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Twix 0 Postad 13 Juni , 2006 Du ska registrera din Garmin och låsa upp (unlock) din MapSource Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser