Gå till innehåll
fredag 03 oktober 2025
Gizmo

Hjärtaredssjön

Rekommendera Poster

Tjena !!

Är det någon som har fiskat i denna sjö som finns mellan Varberg o Ullared ?? Någon som vet om det finns en djupkarta att tillgå på nätet ???

Vet att det är en sjö o inte öppna havet. Hoppas det inte gör något .......... smiley-laughing.gif\

Ska dit i morgon och vore tacksam för tips på bra ställen....

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Nej, jag har inte varit där. Men det vore trevligt med en liten rapport när du varit där./skitfiske på dig/Nitro

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Det skall man väl kunna fixa till .................. Hoppas man inte torskar.... smiley-laughing.gif\

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jaha nu har man varit där o fiskat också !!

Vi var fyra glada gossar på bagav oss ut på fm ( ca kl 9 ). Vädret var i nte det bästa ( hyfsade regnskurar kom det.....) under resten av fm, men under em blev blev det bättre.

Två gäddor blev det för mig, en på ca 1,5 kg o en runt kilot. Båda gick tillbaka.

Detsamma blev det för polarna så alla var glada när vi avslutade fisket. Ja nästan iallafall.....ena polaren förlorade toppen av sitt UL-spö i plurret....mindre kul...Det skedde under en väldigt intensiv halvminut. Jag fick napp , han fick napp samtidigt, kompisen som satt i andra båten satte ett drag i ryggen ( dock bara i jackan smiley-laughing.gif\ ) , jag stötte till mitt spö som låg i båten där draget på något sätt drog med sig spötoppen till UL-spöet ner i pluttet.

Så så slutade våran fiskeresa......o en anledning till att komma tillbaka smiley-smile.gif\ 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...