Gizmo 0 Postad 24 Maj , 2006 Tjena !! Är det någon som har fiskat i denna sjö som finns mellan Varberg o Ullared ?? Någon som vet om det finns en djupkarta att tillgå på nätet ??? Vet att det är en sjö o inte öppna havet. Hoppas det inte gör något .......... Ska dit i morgon och vore tacksam för tips på bra ställen.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nitro 2 Postad 24 Maj , 2006 Nej, jag har inte varit där. Men det vore trevligt med en liten rapport när du varit där./skitfiske på dig/Nitro Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gizmo 0 Postad 24 Maj , 2006 Det skall man väl kunna fixa till .................. Hoppas man inte torskar.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gizmo 0 Postad 26 Maj , 2006 Jaha nu har man varit där o fiskat också !! Vi var fyra glada gossar på bagav oss ut på fm ( ca kl 9 ). Vädret var i nte det bästa ( hyfsade regnskurar kom det.....) under resten av fm, men under em blev blev det bättre. Två gäddor blev det för mig, en på ca 1,5 kg o en runt kilot. Båda gick tillbaka. Detsamma blev det för polarna så alla var glada när vi avslutade fisket. Ja nästan iallafall.....ena polaren förlorade toppen av sitt UL-spö i plurret....mindre kul...Det skedde under en väldigt intensiv halvminut. Jag fick napp , han fick napp samtidigt, kompisen som satt i andra båten satte ett drag i ryggen ( dock bara i jackan ) , jag stötte till mitt spö som låg i båten där draget på något sätt drog med sig spötoppen till UL-spöet ner i pluttet. Så så slutade våran fiskeresa......o en anledning till att komma tillbaka Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser