sapen 0 Postad 5 April , 2006 hej! är lycklig ägare till en Nidelv 24 från -77 ruffluckan är dock sprucken och ful har ej hittat någon med samma mått den är 42.5x49.5 med soldriven fläkt i mitten.finns det någon som vet var man får tag i en dylik??? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 6 April , 2006 Du får inget svar ser jag. Du tar kontakt med Kaare Andersen på Nidelv i Norge. www.nidelv.se Han fixar fram en originallucka i rökfärgat brunt till dig för tusenlappen. Ett tips: betala i förväg och be dem skicka den som present till dig så slipper du alla pålagor som tull och moms. Och så en fråga till MG. Av mina ca 800 inlägg finns nu knappt hundra kvar. Det tar en stund att rensa eftersom jag är tvungen att gå igenom tråd för tråd. När jag klickar på foruminlägg i min sjöbod så står det att det ska finnas tre sidor med trådar som jag har skrivit i. Den första sidans trådar är rensad, och när jag klickar på sidan 2 eller tre flyttas jag åter till min sjöbod. Varför? Jag vill ta bort mina inlägg och inte skriva några nya. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stavhammar 326 Postad 6 April , 2006 Detta tas upp i denna tråden. http://www.maringuiden.se/forum/;thread=90957 //admin Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser