norsken1 0 Postad 11 December , 2005 Jag undrar om någon vet var man kan hyra eller köpa tjockleksmätare för stålplåt? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 13 December , 2005 skjutmått? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
amatius 1 Postad 13 December , 2005 Dom är DYYYYYRA, tror inte att det är värt att köpa en jämfört med att få en herre som kommer och gör det åt dig...förutsatt att du inte vill mäta varje år...? Mälarvarvet erbjuder mätningar om du finns i STHLM området. //Mats Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
norsken1 0 Postad 13 December , 2005 Tack för svaren! Då jag inte har några genomföringar där jag vill mäta så blir nog att: borra -> mäta -> svetsa -> måla Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Torpedo 0 Postad 14 December , 2005 www.promet.se Digital thickness gauge (ultraljud) Art nr 906.802 Pris: 5518 kr. Tel. 016 171150 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser