sunbridge 0 Postad 8 December , 2005 Hej ! Mitt alpha one drev gå inte att köra upp eller ner, efter att pumpen till motorutrymmet lagt av (översvämning). Finns det reläer sittandes någonstans?, vart ? ?? Finns det andra säkringar än under insrument brädan och häng säkringarna vid batteriet ? Båten är en Bayliner Ciera Sunbridge mvh Fredrik Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
primouza 0 Postad 9 December , 2005 Dra kablar direkt från batteriet och sätt på /- på drevlyften. Då seru direkt om motorn är hel...sen kan du ge dig ut på relä-jakt. //Stefan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
draco 2 Postad 9 December , 2005 Hej ja det finns relä på sidan maila en bild till mig så får jag se vilken modell du har drev lyft finns ju inte utan det är powertrimpumpen som har relä på sidan om du söker en ny pump (begagnad) så kan jag ordna det till ett bra! pris maila om intresse finns [email protected] Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser