MrTurbo 9 Postad 2 Juli Hello Detta följde med båten (se bild) Pappersfickan med vad jag tror ett minneskort förefaller oöppnad. Men Stockholm / Mälaren är inte vad jag behöver utan Västkust / Värnen. Hur fungerar det, kan man byta kort i enheten? Ej haft den monterad ännu så vet ej vad som är i heller. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Hybro 1 258 Postad 3 Juli (redigerade) Sälj kortet oöppnat. Köp det du behöver, nytt eller begagnat. Och vad står det på kortet som ev sitter i? Åtkomligt i ett slot utifrån Övriga frågor får du bäst svar på hos Garmin Support. Du kan väl börja med att starta plottern... Vi kan ju inte veta vad som sitter i, om det nu gör det🤔 Täckning står på själva kortet, annars är det bara att du zoomar ut, så ser du vad det täcker. Köpte till Hydrographica till min plotter, via Garmin. Mycket nöjd med deras 2-meters djupkurvor över många områden. Redigerad 3 Juli av Hybro Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mackey 4 684 Postad 3 Juli 10 timmar sedan skrev MrTurbo: Hur fungerar det, kan man byta kort i enheten? Mycket troligt för annars blir ju plottern geografiskt bestämd till ett visst område i världen. Här hittar du ytterligare info om plottern. https://support.garmin.com/sv-SE/?productID=119865&tab=manuals Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser