chrsan 4 Postad tisdag kl 17:51 Hej! Har precis köp en Uttern D68 - 2005. Denna kom utan manual för båten. Skulle vilja veta vad säkrings schemat betyder. Alltså vilka säkringar som är till vad. Finns ju F1-F22 enligt bild. Någon som vet? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mercury_44XS 52 Postad tisdag kl 19:38 Hej Det verkar vara svårt att få tag på manual till Uttern D68. Jag var inne på Brunswicks nedladdningssida och kollade men där fanns bara D65 2018 och den stämmer ju inte. Lite osäker på om panelen på bilden är original, verkar vara lite väl många säkringar. Återförsäljarkartan på Utterns hemsida fungerar inte men på SökBåt finns en karta med ÅF som verkar vara ganska aktuell. https://www.sokbat.se/nya-batar/uttern Här finns en lista eller karta beroende på vilken plattform man använder men du kan nog hitta en ÅF nära dig som du kan kontakta och be om hjälp med en manual till din båt. Mvh Pär 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
chrsan 4 Postad onsdag kl 05:20 Fick denna bild i annat forum. Men bilden förklarar fortfarande inte vilken säkring som går till vad. Jag letar tex efter den till kylskåpet som inte verkar funka. Så som första felsökning vill jag kolla säkringen 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
1stPeregrine 118 Postad onsdag kl 05:36 Som jag tolkar schemat borde det vara F9 för kylskåpet. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
chrsan 4 Postad onsdag kl 06:18 Ok nu ser jag. Stort tack! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser