KristianOL1 0 Postad 10 Juni Hej!! Söker dynor till en bayliner 642 Cuddy, säkert fler storlekar i bayliner serien som passar. Är 3 delar jag saknar. * Långa bakre delen till soffan * Främre delen framför soffan * Ryggstödet mot skrov Alla tips om nytt och begagnat mottags. // Kristian Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rascal 1 039 Postad 10 Juni 21 minuter sedan skrev KristianOL1: Hej!! Söker dynor till en bayliner 642 Cuddy, säkert fler storlekar i bayliner serien som passar. Är 3 delar jag saknar. * Långa bakre delen till soffan * Främre delen framför soffan * Ryggstödet mot skrov Alla tips om nytt och begagnat mottags. // Kristian Kapellmakarna syr ofta även båtdynor och inredningar, ring och kolla. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
NilssonNiklas 0 Postad 10 timmar sedan Hej, Pröva att skicka till https://www.tfdesign.se/ dom köpte jag av. De var snabba prisvärda och en otrolig kvalité på deras grejor och väldigt service inriktade. Dom kommer ut och mallar och levererar direkt till båten. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser