Tonfisk 0 Postad 19 Augusti , 2024 Första säsongen med nyinköpt Aquador 28, har någon tips på hur man demonterar den bakra soffan för att bättre komma åt runt motorn? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
UlfSa 0 Postad måndag kl 12:42 Hej Har nyss köpt en aquador 28ht Tänkte höra om du har kommit på hur man får lös soffan Mvh Ulf Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Tonfisk 0 Postad måndag kl 13:34 Hej Ulf fick tips från Orust Marin att den förmodligen var limmad!!!! jag lyckades inte, fick loss den en bit från dörren ( barbordssidan), genom att pressa underifrån med domkraft och bearbeta springan med kniv men den släppte inte på styrbord sida, man kom inte åt med nåt vasst där. Den är limmad med sikaflex. jag avbröt när det knakade i plasten. kanske kan man prova att värma också men jag tror jag undviker det, kommer du på nåt bättre får du höra av dig🤓 mvh/Tony Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Tonfisk 0 Postad måndag kl 13:42 Ps glömde säga, i den aktre springan satt 5 skruvar, /T Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser