Jonta 0 Postad 9 Augusti , 2005 Hejsan allihopa, Går med funderingar på att köpa en ny båt! Båten i fråga är en relativt nybyggd 17 fots träbåt med vindruta. Ser ut att vara i [KUR]mint condition[/KUR], lacken borde bättras på. Nu undrar jag helt enkelt vad ni tycker att båten är värd, utan utombordare? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 386 Postad 9 Augusti , 2005 Det ser ut att vara en campingbåt. Brukar kosta från 20 000 kr och uppåt i fint skick, men det är alltid svårt att värdera en träbåt då varje båt för det mesta är tillverkade i enstaka exemplar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
61-magnus 0 Postad 19 Augusti , 2005 Jag tycker att ett pris på 15-20000:- vore rimligt. Har du mer uppgifter kring båten? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jonta 0 Postad 19 Augusti , 2005 Nej, tyvärr har jag inte så mycket mer än att det begärda priset är 1500€. Men då går det ju alltid att disskutera lite oxå... :-) Så den verkar ju ligga ganska rätt i pris. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Magnus Johnsson Postad 19 Augusti , 2005 Köp!!!!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 386 Postad 19 Augusti , 2005 Kika lite på dessa så får du lite att jämföra med. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 15 Postad 19 Augusti , 2005 Tja vedpriset är ju inte så högt efter att Gudrun härjade i vintras....nä skämt åsido...var är den båten byggd nånstans? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jonta 0 Postad 22 Augusti , 2005 Den är antagligen byggd nånstans i Vasa trakten. (i Finland) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser