Gå till innehåll
lördag 27 april 2024
Musashi

Var kan jag beställa ny plastruta till båten?

Rekommendera Poster

Rutan har tyvärr blivit lite gul och dimmig. Undrar om det finns någon i Stockholm som kan tillverka (böja till) en plexiruta till min gamla sportbåt? Gärna till en rimlig peng. Tips mottages tacksamt!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej, detta företag kan nog hjälpa dig, jag kopierade detta från vårat branschregister, där kan du söka själv, lycka till mvh Suzz på www.maringuiden.se Ö-Metall by / Göteborgs Vattenskärnings Teknik AB Vi är proffs på BÅTRUTOR Hjälper dig med det mesta till MYCKET konkurrenskraftiga priser! Vi på ö-metall har ett unikt sortiment av toppvindrutor, kabinfönster och skjutdörrar för alla typer av båtar och storlekar. Konstruerade av aluminium eller högglanspolerat syrabeständigt rostfritt stål. De är naturliktvis vattentäta, enkla att montera, funktionella och av mycket hög kvalitet. KONTAKTA Kontaktperson : Thomas Ullman Besöksadress : Östra Hamnen 18 Adress : Östra Hamnen 18 Postnr : 430 91 Postort : HÖNÖ Hemsida : http://www.ometall.se Email : Skicka email Telefon : 031-96 96 91 Fax : 031-96 88 72 Mobil : 0703-47 26 66

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Stort tack för bra och matnyttiga svar...nu är det bara att beställa!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

City Glas Engelbrektsg. 17, 72216 VÄSTERÅS 021-18 06 18 Hjälper mig med min ruta till Sweet Sixteen /Conny

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Thomas Tegenmark

Hej! Har idag monterat en ny ruta till min Sweet Sixteen från 1956, som de klippte efter den gamla, böjde och monterade i metallramen. Totalt pris 1900 kr. Firman heter Samglas och ligger bl a på Tomtebogatan i Sthlm: http://www.samglas.se/. Tänker för övrigt sälja båten i höst/vår. Seriösa spekulanter får gärna maila! thomas.tegenmark@kbtmottagningen.se /Thomas

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...