Gå till innehåll
torsdag 25 juni 2026

primouza

Medlemmar
  • Innehålls Antal

    365
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av primouza

  1. Hej! Jag har precis konserverat båten... Hur gör Ni med septi/vatten tank? Man vill inte gärna att allt är sönderfruset i vår.. Nån som vet nåt bra sätt att lippa mögel/fukt i båten? Har funderat på Torrbollar men har hört att dom drar till sig så mycke fukt att dom tillochme måste tömmas med jämna mellanrum. Räcker det att öppna vädringsluckor och dörrar för att slippa fukten? Jag har ett båthus så att jag har tak över båten... Kom gärna med bra förslag om detta,,, //Stefan
  2. Fan va bra de e me forum... :-) Nu är problemet löst...de va en säkring som hade gått...å kabeln till den va brun.... 100% rätt. tack än en gång! //Stefan
  3. runt ett ton, gissningsvis... //Stefan
  4. Snöret e precis så långt som det är mellan dom 2 ändarna..??
  5. Håller me... Nu äre bara försöka på leva på dom minnena som denna sommar hade att erbjuda (Även om det inte var världens bästa sommar)
  6. Vad ska man ha i en 5.0L mercruiser från -90... Blyat eller blyfritt, 95 eller 98okt??
  7. primouza

    Sällsynt Sea Ray

    Haru några bilder??
  8. NÅN måste väl veta ?????
×
×
  • Skapa nytt...