Hej!
Jag har precis konserverat båten...
Hur gör Ni med septi/vatten tank?
Man vill inte gärna att allt är sönderfruset i vår..
Nån som vet nåt bra sätt att lippa mögel/fukt i båten?
Har funderat på Torrbollar men har hört att dom drar till sig så mycke fukt att dom tillochme måste tömmas med jämna mellanrum.
Räcker det att öppna vädringsluckor och dörrar för att slippa fukten?
Jag har ett båthus så att jag har tak över båten...
Kom gärna med bra förslag om detta,,,
//Stefan