Gå till innehåll
måndag 22 juni 2026

stelben

Medlemmar
  • Innehålls Antal

    65
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av stelben

  1. Spelar nog ingen roll är ju samma motor...Jag betalade knappt 10000 för limpor och knä.
  2. Hade nog passat mej för allihop. Bytte på min mercruiser för ett par år sen, fick samma pris på original. Inget svårt val...Men du har kanske volvo?
  3. Klart man kan tejpa igen kylvattenintaget...Kan väl inte hända mer än att motorn skär. Nä tror Honda hade en tanke när dom placerade det där. Sänk motorn istället
  4. Hej nån som har nån erfarenhet av flexball reglagen...funderar på att köpa.
  5. Går nog att få tag på...Är nog värre med marinpumparna...Tror dock det var längesen den kostade ett par hundringar.
  6. 0m jag inte minns fel så passar bilpumpen endast färskvatten kylda motorer.
  7. Var det ett original fördelarlock du bytte till?...Har varit med om piratlock som inte går på alla cylindrar.
  8. 12 volts kaffebryggare är djävulens påfund...Tar en timme att brygga 2 koppar.
  9. Har faktiskt aldrig hört det förut. Men men man lär sej nåt nytt varje dag. Tack för svar.
  10. Är nog lite dum och trög men vad gör en motor som tjöver sig?
  11. Vet inget om dom men tror företaget hette Blekinge marin.
  12. varför provtrycka? har varit vatten i drevet alltså är det otätt. enda sättet är att plocka isär skiten och se vad som har hänt. frågan var om någon kände till en firma som renoverade drev i mina trakter. borde väl finnas någon häromkring tycker jag.
  13. har haft vatten i oljan och tycker det är lite väl stora flagor i oljepluggsmagneten. alla firmor som sysslar med sånt verkar ligga i stockholmstrakten
  14. stelben

    bravo 3

    någon som vet nån som kan renovera ett bravo 3 drev i skåne eller västkusten.
×
×
  • Skapa nytt...