Gå till innehåll
måndag 22 juni 2026
morrekuling

Erfarenhet BF90 2013 tre frågor...

Rekommendera Poster

Hej alla kunniga. 
 

Har en BF90 från -13

 

Tre frågor  
 

1. när man kör framåt på tomgång så vibrerar motorn en del. Är det normalt? När man sedan gasar på liiite så försvinner vibrationerna. 
 

2. När jag gasar på från 3100-3600 varv typ tycker jag det är en vibrerande känsla från motorn. Är det normalt? Det kanske känns så när man accelererar i dessa varv? 
 

3. när man kör sakta så tycker jag motorn går liiiite ojämnt. Det är verkligen lite men den går inte helt som en symaskin. Men det kanske är normalt? 
 

Tusen tack för svar till en helt oerfaren Hondaägare :) 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...