morrekuling 0 Postad 27 Juli , 2020 Hej alla kunniga. Har en BF90 från -13 Tre frågor 1. när man kör framåt på tomgång så vibrerar motorn en del. Är det normalt? När man sedan gasar på liiite så försvinner vibrationerna. 2. När jag gasar på från 3100-3600 varv typ tycker jag det är en vibrerande känsla från motorn. Är det normalt? Det kanske känns så när man accelererar i dessa varv? 3. när man kör sakta så tycker jag motorn går liiiite ojämnt. Det är verkligen lite men den går inte helt som en symaskin. Men det kanske är normalt? Tusen tack för svar till en helt oerfaren Hondaägare Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser