burk 0 Postad 20 Juni , 2005 Hej Jag har en dieselvärmare av märket volvo flygmotor. När jag sätter i gång den så går fläkten i ca:1 min å så slår den igång och så kommer det värme i max 3 min å så slår den av.. e de nån som vet var man kan få tag i info om denna värmare Med vänliga hälsningar Richard ?-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Hoogan 0 Postad 20 Juni , 2005 Hej, Får jag snika på ditt inlägg?jag är på jakt efter kopplingsschema till det elektriska??? Hoogan, Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst bryggseglarn Postad 21 Juni , 2005 Jag hade precis samma problem som ni för två veckor sedan och efter en stunds surfande hittade jag en länk till en norsk hemsida med massa information. Tyvärr hittar jag inte länken igen men som tur var så laddade jag ner instruktionsboken i pdf-format. Den innehåller både felsökningsschema och elschema. Flygmotors brännare bytte namn till Ardic så om ni Googlar på 041-D och Ardic ska det gå att hitta den. Om ni inte lyckas så skicka ett mail till bryggseglarn@hotmail.com så skickar jag över filen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
burk 0 Postad 22 Juni , 2005 Tackar för info'n hittade sidan med instruktions boken... får väl läsa igenom den :-Tack Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser