Gå till innehåll
måndag 29 april 2024
DeLorean

Ännu en ny båt

Rekommendera Poster

Så där...nu är jag glad.. Har äntligen fått kört hemm min nya båt. En Finmar Seacabin 19 Jag köpte den för 3 veckor sedan, och jag har aldrig varigt med om att tiden har gått så långsamt //Reine

post-6043-1394234395,831_thumb.jpg

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst xander

Att gå i väntans tider är alltid jobbigt. Jag beställde min i september förra året och fick den 29 april i år. Helt ok men jobbigt. Men gött att ha den nu eller hur? Grattis. Mvh Xander

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej! Kul med en ny båt. Går den bra? Vad har hänt med den gamla, har du kvar den?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej och JoTack Raceboat.... Båten går som ett skållat,,,, Den gammla blev inlöst av F-Bolaget, vi kom aldrig överens. De försöker som du vet att skinna dig, och tjäna pengar på oss Så jag tröttnade på allt och köpte min nya pärla i stället. Efter det att jag har helrenoverat den gammla båten, så känns det inte som om det vore läge att fixa den nya för en till hösten. //Reine P.s. Vad händer med båtar som blir inlösta? D.s.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst laxoring

Hej dom gör väll som med bilar skrotar dom för vi ska köpa nytt. fast jag tycker det är kul och renovera gammla båtar :-nojd

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Wille

De går ofta ut till handlare igen efter reparation om det går. Där jag köpte min nya snurra hade de under vintern en Ryds 57 DC som hade legat med aktern under ytan, Denna var inköpt från ett f-bolag och blev reparerad och sedan såld till normalpris (115.000). /Wille

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Aj fan...kan det vara så? ;-) Hmmm funkade inte på mig iaf.. Jag köpte en 4 år äldre båt men som var 2 storlekar större att jag bytte F-Bolag. Jag hoppas inte att min gammla pärla blir till skrot, det enda som behöver göras är att fixa motorn och byta all el och instrument. Det ända som var gammalt på [LILA]Viola[/LILA] var plasten. Jag hoppas att hon får en ny glad ägare vad det lider // Reine

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...