Kovvan 0 Postad 16 Juli , 2016 Tjena! Har precis fått ihop snurran efter jag har renoverat och rengjort förgasare. Problemet nu är att när allt sitter på plats så kan jag inte dra igång åbäket, helt stum.. Måste jag sätta fast draganordningen på något speciellt vis på svänghjulet? Tack på förhand. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bosse 302 Postad 16 Juli , 2016 Hade du klämt fast snöret i kåpan?/B Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kovvan 0 Postad 16 Juli , 2016 Det var dom fjäderbelastade hakarna som satt lite fel mot svänghjulet skruvade lös själva behållaren för snöret (vet ej vad man kallar det) och fällde ut hakarna som sen fick glida på rätt plats. Nu går det som en klocka Måste dock fixa en ny packning till choken för det skvittrar lite soppa där ifrån när man chokear den Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bosse 302 Postad 16 Juli , 2016 Gött att det löste sig. /B Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser