Nitro 2 Postad 24 April , 2005 Hej alla fisketokiga! Nu om ett par timmar gör jag årets havsfiskepremiär. Vädret är perfekt, omkring 0 grader, vindstilla, solsken. Kan det vara bättre?/skitfiske på er/Nitro Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nitro 2 Postad 24 April , 2005 Blir ni avundsjuka nu eller? Vädret var kalas och fisken nästan hoppade in i båten. Vi tog med oss 21 torskar och lite annat krafs hem.mvh/Nitro Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst plotter Postad 31 Maj , 2005 Har det blivit några fler turer Nitro? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nitro 2 Postad 1 Juni , 2005 Hej plotter! Nej, det var den första och enda fisketuren med för i år med Le Bateau. För jag sålde båten. Sedan att vi köpt en annan mer lämplig för fiske har gjort att jag inte fått flytetyget i sjö än. Ny sjösättning var beräknad till den 9 juni. Men vädrets makter har försenat mig så det blir nog sjösättning veckan innan midsommar. Vad gillade du bilden? Skitfiske på er/Nitro Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst plotter Postad 1 Juni , 2005 Jo det är en härlig bild. Ska själv ut i närsom helst, imorgon? Vad ha du skaffat för båt? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nitro 2 Postad 2 Juni , 2005 God morgon! Det kommer att regna och blåsa ända fram till midsommar. Så du kan bara drömma om fiske. På tal om vår nya båt så är detta en Uttern 6000. /skitfiske på dig/Nitro Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst plotter Postad 4 Juni , 2005 Mina drömmar om fiske har gått i uppfyllelse, två dagar i rad har jag varit ute... Men idag blir det nog inget, 13-18 m/s är inte kul! Småtorsk, annars inget kul... Uttern 6000 det är en fin båt det, har själv samma stuk, 580 pilothouse, fronthytt och gott om fiskeplats bak! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nitro 2 Postad 6 Juni , 2005 Hej Plotter och &! Var någonstans var du och drog de stora. Bara så jag vet vart jag inte skall åka. När jag sökte båt tittade jag på din båt men det skulle bli lite mycket grötfrukostar ifall jag köpte en sådan. På tal om båten så har jag i alla fall äntligen fått i både bränlse och vattentanken (under durken). Vilket enligt Uttern inte skulle gå./Nitro Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst plotter Postad 6 Juni , 2005 Tjena Nitro, båten köpte farsan och jag i Tyskland så vi kan ha både sylt o mjölk till gröten. Fiskade gjorde jag i Skälderviken på ett vrak i närheten av Kullaberg. Kanske inte ditt område? Behöver du vrakpositioner eller andra hotspots så hör av dig, jag har i stort sett hela västkusten. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Nitro 2 Postad 7 Juni , 2005 God morgon! Mitt nuvarande fiskeområde är utanför Måseskär. Ifall du har tillförlitliga positioner så är jag tacksam. (Det finns ju ett antal man köpa, men var vraken och grunden är så är det i alla fall inte där.) Vad beträffar båten så köpte vi vår nya också i Tyskland!/Nitro Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser