Freja006 0 Postad 18 April , 2005 Vet någon vart man vänder sig för att tag i reservdelar till Optimus 55/155 spritkök. Raviolin blir godare om man värmer den, tror jag :roll: Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Freja006 0 Postad 18 April , 2005 Löste sig. A Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Palle Postad 18 April , 2005 Optimus 155/55 är ett fotogen kök.... Vad för delar behöver du? Brännare och snabbtändar rör har hjertmans, jag köpte ett bättre beg kök som jag tog delar ifrån, det finns 3 olika versioner den mod somm tillv senast har ingen snabbtändare utan förvärmningen består av att man eldar en skvätt t-röd i brännar baljan. 155/55 är det enda som har likn effekt som gasol origio samt täckta fotogen(wallas)tar tid att få varmt! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Olof_M 1 Postad 19 April , 2005 Har också ett dylikt kök som jag inte vill bli av med för allt guld i småland... Öh, nåja. Men då ska det vara [KUR]allt[/KUR] guld! Flera av båtfirmorna har reservdelar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser