mrmaanx 0 Postad 20 Augusti , 2014 Hej! Har hittat 2-3 liknande trådar angående samma båtmodell men dessa var så pass gamla så jag tänkte att jag startar en ny. Finns det någon som har lite information angående Uttern 5700/5750 C? Har bara hittat ett test på danska men jag tänkte höra om det finns någon här på forumet som kan komma med lite för- och nackdelar angående denna modell. Jag försökte även hitta lite äldre broschyrer på uttern.se men de verkar vara borta. Skickade ett mejl så vi får se om de svarar. Vädigt tacksam för svar. // Max Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
johan66smart 10 Postad 21 Augusti , 2014 Har alltid tyckt att detta är en trevlig modell. Har det mesta man behöver och klarar åretruntbruk. Är lätt att traila. Hitta en med akter- kapell så blir det än bättre. Nackdelen är toamöjligheter, blir trångt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
mrmaanx 0 Postad 21 Augusti , 2014 Precis så känner jag om denna båtmodell! Har du möjligtvis kört någon och kan dela med dig av vad du tycker om sjöegenskaperna? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser