wipwip 0 Postad 5 Juli , 2014 håller på att sätta i hop en johnson 60 vro har letat som ett svin efter en manual har köpt en på nätet men den va inte bra är det någon som kan tala om var ettan sitter uppe eller nere och hur är tändföljden på den Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
wipwip 0 Postad 6 Juli , 2014 håller på att sätta i hop en johnson 60 vro har letat som ett svin efter en manual har köpt en på nätet men den va inte bra är det någon som kan tala om var ettan sitter uppe eller nere och hur är tändföljden på den de finns ingen som kan svara på detta , då kan jag säga att ettan ligger längst upp mot svänghjulet det gör den nog på alla utombordare fick jag till svar av en som reparerar utombordare varje dag, men jag skulle vilja ha alla momenten på den , vevlager, ramlager , och toppen, om någon vet detta tackar på förhand Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Thomas-1 311 Postad 6 Juli , 2014 Märklig VHB du köpt, är det bara en ägarhandbok och inte en riktig verkstadshandbok?Finns fina bläddringsbara verkstadshandböcker HÄR, och skruvmomenten brukar vara samlade i nån lista för flera motormodeller. Eftersom du inte nämner årsmodell eller serienummer får du leta själv, nån motor med beteckningen VRO hittar jag f.ö. inte för det är väl bara en förkortning för att den har oljedoserings-pump. Nå, hoppas du hittar nåt matnyttigt! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser