springer 1 Postad 30 Maj , 2014 Har en höga rodd 410s där plywooden som sitter på utsidan av aktern. Aktern ser ut så har utifrån motorfäste, 2mm aluplåt, 10mm plywood sen kommer aktern med gelcoat. Min fråga är om det finns något annat material jag kan använda istället för plywood? Eller är det bara och köpa 10mm furuplywood på bygghandeln som gäller? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
monark-670 10 Postad 30 Maj , 2014 Fråga efter marinplywood, det är vad du ska använda. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ioor 5 Postad 30 Maj , 2014 Ett annat alternativ som jag själv skulle använda är plast, men då måste de kläs med plåt eller att motorn måste bultas fast med. Fördelen är att det aldrig ruttnar, ett lågprisalternativ kan vara en skärbräda i plast http://www.partykungen.se/fargkodade-skarbrador.html?gclid=CPPAreGu1L4CFSLbcgodk1kAYg Misstänker att jag får på skallen av en del nu,,,,,,,, 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser