Chha 19 Postad 19 Maj , 2014 Jag tänkte titta på marknaden i Finland och Tyskland, någon som har tips om bästa marknadsplatsen på¨nätet? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Los_capitanos 21 Postad 19 Maj , 2014 Har hört att England kan vara bra, kolla runt där... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Chha 19 Postad 20 Maj , 2014 England kan säkert vara intressant, har du tips på motsvarigheten till blocket? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
petterfoo 0 Postad 20 Maj , 2014 Jag tänkte titta på marknaden i Finland och Tyskland, någon som har tips om bästa marknadsplatsen på¨nätet? I finland finns http://www.nettivene.com/en Den finns på engelska och finska. Köpte själv båt där förra året och kan varmt rekomendera det. Min upplevelse var att bättre begagnade finsktillverkade motorbåtar låg ganska mycket bättre i pris än i sverige. Köpte min båt med sjösättningstrailer och tog hem den med färjan från Åbo. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser