Submin 14 Postad 9 Mars , 2014 Hej Är det någon som har fått igång Seapilot Android-versionen? /Submin Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stewe 20 Postad 10 Mars , 2014 Jag fick igång det men det är otroligt segt på min Nexus 10. Nästan oanvändbart just nu men jag hoppas att de fixar det. Verkar sakna en del funktioner just nu också Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Submin 14 Postad 16 Mars , 2014 Hej Efter uppdatering så funkar det riktigt bra, betydligt snabbare vid zommning, kör med Samsung Tab 3 7" Visst, det saknas lite funktioner, men fick MOB idag. Ser med tillförsikt fram mot övriga funktioner som idag finns på Ipad. /Submin Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lasse-L 341 Postad 16 Mars , 2014 Seapilot är ett utmärkt program som jag kör i Ifånen. Tänkte även köra Seapilot i segelbåtens Padda och i motorbåtens PC, men avstår, för att man kan inte köpa sjökorten, bara hyra år för år. Bra affärside? Men det passar inte mej som rättar mina sjökort. Exv. lägger ut en brytpunkt som "rättelse". http://lasselundell.se/pcnav.html Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stewe 20 Postad 16 Mars , 2014 Det var lite bättre efter uppdatering men tycker nog att det fortfarande är väldigt segt. Då är på Navionics mycket snabbare. Men de fixar kanske det också i kommande uppdateringar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stewe 20 Postad 17 Mars , 2014 Var i kontakt med Seapilot angående ovan och de kommer att fixa det i nästa uppdatering som kommer om en månad Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser