catlina22 0 Postad 4 November , 2013 Hej där,Vi har köpt oss en Steel Lady och undrar om någon kan tänkas ha lite info om henne.Hennes namn är Sunnanvind och vi köpte henne i landskrona där hon stått uppställd i sisådär 5år,Vi söker även ritningarna till dessa båtar,gärna bilder på deras inredningar,Ja så mycket info vi kan hitta om dessa båtar och extra roligt vore det om någon kände till just sunnanvinds hisoria, Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Magnus-G 7 Postad 30 April , 2014 Hej på er Jag har en båt som är köpt som en steellady 40 vilket inte var sant då han som byggde dessa båtar talade om att det där är ingen steellady för den har inte jag byggt. Det kunde han utläsa av en bild som en båttkollega tog med sig till honom och visade. Med andr ord jag har en länk till byggaren av steellady maila info samt bilder till mig så ska jag se om jag kan få fram något via min båtkollega Bengt. Mvh Magnus Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
navis 0 Postad 19 Juni , 2014 Hej, jag söker också med ljus och lyckta efter info om stel Lady, jag har en 47fotare som påstås vara en av tre byggda i ett pilotprojekt och jämförelser med liknande tyder på att det stämmer. Jag skulle bli så glad om jag kunde få ta del av länken för kontakt med byggaren. Tack på förhand Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser