Cole 0 Postad 24 Februari , 2005 Hej! Jag har en garmin 12XL, givetvis har jag lyckats slarva bort manualen och lyckas inte få den att visa knop istället för Kmh. Det kanske inte går att ändra på det? i annat fall får jag väl räkna om Kmh till knop, hur många knop är en Kmh? Någon som vet? Tack på förhand // Cole Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Lods Postad 24 Februari , 2005 Manual: http://www.garmin.com/support/userManual.jsp?market=3&subcategory=37&product=010-00138-00 1 knop = 1,852 km/h 1 km/h = 0,54 Knop Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Cole 0 Postad 27 Februari , 2005 kanon! Tack för hjälpen!! // Cole Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ryssen 0 Postad 8 Mars , 2005 Tjena, min 12Xl är väl drygt 500mil från mig just nu men det ska gå att ändra, i en av menyerna finns intsällningar, där kan du ändra det, eller om du helt enklet markerar kmh och trycker på val knappen kan du nog ändra till knopp... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Cole 0 Postad 9 Mars , 2005 Tack för det! Ska kolla vid tillfälle. // Cole Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser