seglarman 0 Postad 23 Februari , 2005 Hej har en bellona 23 utan segel:( vad ska man betala för ett storsegel och en vanlig kryssfock ? det ska ju vara bra segel så kannske inte det biligaste men absolut inge tävlings segel heller Ca pris ? Mvh Ruben Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sitell 0 Postad 24 Februari , 2005 Titta på http://www.boding.se/html/frameset/frameset-priser.html Storsegel för strax under 7000 kr. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
gunnaro 0 Postad 25 Februari , 2005 Hej Ruben. Tag kontakt med Kabat på Orust. www.segelochbat.se. Jag har själv beställt segel där till en Vindö 30. Prisskillnad mot Bodings c:a 5000:- för ett storsegel. Seglen sys i polen, detta gäller ju även för Bodings och av samma tillverkare om jag inte tar fel. Enda poroblemet är att leveranstiden växer väldigt snabbt nu så det gäller att bestämma sig fort om Du ska få något till sjösättningen. Mvh gunnaro Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst fredd Postad 26 Februari , 2005 du akn ju även kolla på apollosails, har beställt där till min maxi 77. tnf 240 storsegel och rullfock ink bukkomp och uvskydd. , inkl rulle för 12000 kr. frakt. oslagbart i mina ögon. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst CPC Postad 3 Mars , 2005 Hej Ruben. Kolla in www.segelhuset.com om Du vill ha riktigt bra segel till vettiga priser. CPC Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser