jungeljupps 0 Postad 6 Maj , 2013 Hej alla glada! Jag har ett litet problem med min scpeter plastdunk. Har en sån 25L med bränslemätare. ( http://www.seasea.se/Article.aspx?ArticleNo=2706 ) Problmet är att den läcker mellan infästningen på dunk och den i gängade slängklämman som sen skall kopplas till en vanlig slangklämma. Jag lyckas inte skruva ur den ur dunken, vet inte inte varför dock, hade ju varit enkelt så jag kunde byta den kopplingen bara. Men måste nu byta hela fästet, dvs hela delen med bränslemätare osv...men jag vet verkligen inte vad jag får tag på det! Nån som har nåt tips? Annars får jag köpa en ny dunk, men känns lite bittert att betala för en ny, denna är så ny som från i höstas. tacksam för alla tips. /Mike Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lintott 2 226 Postad 6 Maj , 2013 Om den är från i höstas så är det väl bara att reklamera den. Då gör du dessutom övriga presumtiva köpare en tjänst genom att leverantören får reda på att deras grejor inte fungerar som vi köpare förväntat oss. Har vi tur så rättar de till bristerna i produkten eller tar bort den från marknaden. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser