Gäst Fisherman92 Postad 28 November , 2012 Hej! Jag är på jakt efter en rostfri ram och ruta till min Ryds 435SL. Båten är från 2001. Jag har frågat återförsäljare för Ryds, även om Ryds själva kunde tänka sig att gräva i gamla arkiv. Dem hänvisar således till för stor arbetsbelastning efter konkursen i somras, och vill därför inte hjälpa mig.. Någon som vet vart jag kan finna min ram och ruta? Mvh Richard Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
alubatar 22 Postad 28 November , 2012 Fråga MA composit och plexiglas tror att de har en mall för Ryds. http://www.macomposit.se/ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Fisherman92 Postad 28 November , 2012 Tackar för svaret, har mejlat angående rutan, dock så tror jag inte att dem kan lösa den rostfria ramen? Mvh Richard Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
alubatar 22 Postad 28 November , 2012 Då får han kontakta mig men han har nån i Göteborg som fixa det åt honom. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Fisherman92 Postad 28 November , 2012 Jag skickar dig ett mejl senare idag med lite frågor och så vidare. Tack på förhand, Richard Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser