2HOT4U 3 Postad 27 Oktober , 2012 Någon som vet vart man kan köpa liknande den på bilden vill ha massivgummihjul Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bjaerven 23 Postad 27 Oktober , 2012 Om du googlar just ordet Massivgummihjul så såg jag att man kunde beställa på de två första träffarna: johnson.com och kalls.se - det är nog bara att hitta dina dimensioner och lägga order. Finns det välspecificerade krav på färg och form - kanske till en trailer - så gäller det bara att hitta din trailerÅF. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flintstone 6 Postad 27 Oktober , 2012 Eftersom länkarna funkar så pissigt på den här siten så får jag be dig söka efter art. nr. 40-7584 på Clas Ohlson. Mvh Fred Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
2HOT4U 3 Postad 28 Oktober , 2012 tackar så mkt kikade innan lite snabbt men missa den helt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flintstone 6 Postad 28 Oktober , 2012 Jag har precis kollat på dem då jag har ett däck på en pirra (säckkärra) som vägrar hålla luften trots byte av innerslang men dimensionerna stämde tyvärr inte. Mvh Fred Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser