Anderssonjorgen 0 Postad 10 Augusti , 2012 Hej på er Sea Ray ägare! Jag såg att det fanns en Sea Ray klubb och ansökte om medlemskap men den verkar vara inaktiv och min uppfattning är att det borde väl finnas fler än jag som är intresserad av att vara medlem i en märkesklubb. Därför har jag valt att starta upp en klubb. Hoppas att det finns fler som är intresserade och vill vara med! På vår klubbsida kan vi lägga upp bilder på våra båtar, vi kan diskutera specifika Sea Ray frågor, vi kan lägga upp annonser. Vi kan ställa frågor till varandra som rör våra Sea Ray båtar. Nu är min avsikt att försöka lära mig hur det går till att vara administratör i en klubb. Väl mött! Jörgen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
clrknt 0 Postad 10 Augusti , 2012 Låter toppen tycker jag som nybliven Searay ägare. Återkom med ytterligare info! Nicklas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Anderssonjorgen 0 Postad 12 Augusti , 2012 Hej Niklas. Gå in på vår klubbsida. Där kan du anmäla dig som medlem. http://www.maringuiden.se/klubbar/;id=456 //Jörgen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Tess 2 Postad 31 Oktober , 2012 Hej Jörgen. Kan av någon anledning inte skicka mail till klubben. Jag har bytit båtmodell och väljer att gå ur klubben, så du kan ta bort mig, tack. Mvh Tess Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser