dogohome 0 Postad 16 Januari , 2005 Hej! Jag vill göra om instrumentpanelen i min styrpulpetare, är det någon som vet var man kan få tag i kolfiber eller kanske behandlat aluminium? Mvh Stefan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ryssen 0 Postad 16 Januari , 2005 Hej, kolfiber vet jag var du kan köpa, sök efetr tuning firmor till bilar på internet, dom har ofta lite mindre kolfiber paneler till salu. Det är en rektangel av kolfiber sen får du såga efter eget tycke och smak. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Wille Postad 16 Januari , 2005 Hej Stefan, har en kamrat här i Göteborg som tillverkar skivor i kolfiber. Vad behöver du för format och i vilken tjocklek? /Wille Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
and30ers 0 Postad 16 Januari , 2005 När vi byggde vindsurfingbrädor köpte vi epoxi, glas-, hybrid- & kolfiberväv hos Byggplast & Båtprylar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Wille Postad 17 Januari , 2005 Stefan. som jag skrev i mailet till dig så håller kompisen på och räknar på detta och jag får svar i morgon tisdag. här finns lite info om vad han håller på med. http://hem.passagen.se/carbontech/ /Wille Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser