Gå till innehåll
måndag 23 juni 2025
Runsvik

hjälp!! planar inte..

Rekommendera Poster

Ta inte illa upp men du skrev i första inlägget att du var klar med renoveringen efter många timmars jobb. Bara undrar, Vad är det du har renoverat? Ser inte helt fräsch ut på dom senast bifogade bilderna. Om jag såg denna till salu på tex blocket skulle den ligga på i prisspannet 0-5000kr i mina ögon, bara för att det finns motor till. Men med rätt köpare kan allt hända. Du ville ha kommentarer om värde, så gnäll inte på mej nu.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Byggt om å förstärkt aktern.. Slipat hela båten å målat om utvändigt invändigt å under! Fyllt igen onödiga hål å byggt soffa å satt i stolar, styrning el ja rubbet.. Totala summan utan motorn inräknad har ja lagt ca 5000:- sammanlagt på båten å trailern! Ja har tänkt minst tio men fråga folk här om den kanske kunde vara värd mera.. Inte sur på nån alla har sina åsikter!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

5-7.000:- är ett relistiskt pris på detta ekipage i dagens överfyllda beg båt marknad. Ta inte illa upp. Jag är realist och jobbar med båtförsäljning. Här på firma skulle vi kanske sätta 8-9.000:-

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ok ja ska man sälja så kan man ju sätta pris tio så får köparen pruta lite;-)lite. Tror inte den säljs iår men får se

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...