Quicker 0 Postad 21 Mars , 2012 Funderar på att montera en dieselvärmare i en Yamarin 6110. Nån som har tips? Vad ska jag köpa och var ska den placeras? Behöver endast 1 utblås, min tanke var att montera den under stolen på styrbord sida. Är novis på området, behövs det tex skrovgenomföring för att det ska fungera? Tacksam för tips på hur det går till samt vad jag ska köpa. Kommer troligen låta nån fackman installera dock, eller går det att göra själv? Tack! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jarb 78 Postad 21 Mars , 2012 På 64or har det monterats en del värmare i nån av ankarboxarna isf för i nåt av de värdefulla stuvarna i sittbrunnen. En annan fördel blir ju oxå minskat buller. 6110 har ju ett annat akterparti med utanpåliggande badbrygga så det borde ju finnas ännu bättre plats i dessa regioner på din.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Skobedo 0 Postad 3 Juli , 2012 Min var monterad på styrbord sida under förarstolen. Har ett utblås i ruff och ett utblås under förarstolen. Dieseltank monterad i utrymmet vid bensintanken. Värmereglage monterad inuti ruffen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser