Gäst Postad 5 Januari , 2012 Jag lovade att jag hade gjort mitt sista inlägg i just denna fråga men jag känner mig tvingad att göra ännu ett. Jag frångår också nu mina principer om diplomati och skriver direkt från hjärtat. Käre Thomas-1 Jag tror inte att det är bra att sitta en hel sommar ihopkurad i en liten Amigo, du ser ju själv vad som händer med ditt resonemang. Jag har kollat upp rätt många av alla dina inlägg och du har verkligen svårt att leva som du lär. Det är ju komik på högsta flyghöjd! I denna tråd kan du till och med ironisera över raskatastrofen i Trondheim (där jag f ö har varit många gånger) och det är ju en kommentar som hör hemma under Motorbåt, eller hur? Bara så mitt prick... Jag vet inte varför du har blivit denna del av världens forumpolispiketpatrull men hoppas att det ger dig en njutning, en bit av något bättre som kanske saknas. Hur som helst; alla som följer din tråd kan ju förstå att du kan bättre, du vet bättre men vet du vad jag tror är problemet? jo detta: Skriver man så många inlägg under menyen Motorbåt (men har en segelbåt); ja då har man ju kommit rätt i livet. Kan det vara det som är problemet; segelbåt kontra motorbåt. Eftersom du uppenbart bara har humor som Partiet godkänt så skall jag inte ens besvära dig med att flagga detta inlägg med Ironivimpeln. Den sitter antagligen för högt på masten för att du med din trångsynthet skall kunna se den. Vi vet alla hur bekvämt det blir när vi kommer in i ett rum där takhöjden är för låg, eller hur? Trots allt, Thomas-1; kärlek, i massor P.s. Till er som valt att kommentera denna fåniga tråd på min epost; tack för kul ryggdunk. Era kommentarer gör ju onekligen att jag förstår det hela... på något sätt. Senast ändrad av Seari | 05 januari 2012 | 22:20 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser