Runsvik 0 Postad 16 Augusti , 2011 Hej ja köpte ny båt som ja ska fixa ordning till nästa säsong.. Men finns det någon som vet vad det är för modell?? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flintstone 6 Postad 16 Augusti , 2011 Jag har ingen aning om vad det är för båt men den var riktigt ball!! Väntar en helrenovering eller blir det bara till körbart skick? Du kan inte ta lite fler bilder? Dels är jag nyfiken men det kanske kan hjälpa någon att känna igen båten. Mvh Fred Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Runsvik 0 Postad 19 Augusti , 2011 jo den är lite häftig faktiskt.. liknar lite selco men ändå inte =) Blir att förstärka aktern,slipning å målning av hela båten.. ny styrning m.m. nerplockad just nu till bara skrovet å påbörjat jobbet med akterspegeln, så den står upp pallad i garaget men kan försöka ta lite mer bilder sen. Motorn är en 40hk ja tänkt sätta på sen.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Runsvik 0 Postad 1 Juli , 2012 Modell DELFIN IV (4). Byggd mellan 1965-1975 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser