Gå till innehåll
lördag 04 oktober 2025
Salle70

Bayliner 175 GT 2011

Rekommendera Poster

Hej på er,

Jag och min sambo köpte en ny bayliner 175 GT 2011.

Men blowern och loggen funkade inte när vi sjösatte den, visst det går på garantin. Men vi kontaktade säljaren och han säger att det är bara att ta er till en återföräljare på bayliner eller mercruiser.

Det gjorde vi men dem vill att säljaren ska kontakta dem först....är det så det funkar?

Vi köpte båten den 7 maj och sjösatte båten den 8 maj, men har inte fått problemen fixade.

Jag är jättebesviken på säljaren och vi kommer i framtiden att uppgradera oss, men vi kommer att vara mycket hårdare på kraven och hos vem vi köper båten ifrån.

Är det vanligt med detta problem?

Mvh

Salle

post-10019643-1394236795,6322_thumb.jpg

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...