Jan-Evert 0 Postad 24 September , 2004 Jag har en Örnvik 565 HT som saknar bord i aktern. Jag skulle vilja ha mått på detta bord eller också var man kan köpa ett likadant bord någonstans. :x-mas: Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stefan48 0 Postad 24 September , 2004 Det ser likadant ut som på Min Crescent 535, jag kan återkomma med mått imorgon när jag har varit nere i båten. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stefan48 0 Postad 28 September , 2004 Har inte varit vid båten än, haft för mycket annat, men det kommer! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stefan48 0 Postad 30 September , 2004 Längd 730, bredd mot aktern 550 och 475 i framkant. Så mitt bord är ju inte riktigt likadant som det på din bild. Det ser ut att vara lika brett hela vägen. :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
flipbop 2 Postad 1 Oktober , 2004 Arrangemanget med bordet i Örnvik 565 HT ser väldigt likt ut det jag har i min Flipper 575 HT. Jag kan ta mått på mitt bord vid tillfälle om det fortfarande är av intresse. //flipbop Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser