MN10 0 Postad 17 Augusti , 2010 Hej, Jag är nybliven ägare till en 2003 års Flipper 666 HT med en Mercruiser 4.7 EFI. Jag har en del frågor angående denna båt som jag behöver hjälp med; 1: Ni som har bytt till RF propeller på denna model, vilka dimensioner och stigning har ni valt och vad blev resultatet. 2: Någon som har en scanad original instruktionsbok på båten (fanns det)? 3: Vatten som tagit sig in i sittbrunnen, var tar det vägen? Rinner det in under tanken eller bak till motorutrymmet? Hur dränerar ni detta utrymme om problemet skulle uppstå? 4: Min Morse teleflexstyrning med servo glappar ca 3-4 cm på rattutslaget, någon som haft liknande problem och hur gjorde ni? // MN10 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
666D3 64 Postad 17 Augusti , 2010 Hej. Kul med en till 666 på forumet. 2. Vi fick med en instruktionsbok till våran båt men har den bara i pappersformat. Boken är gemensam för 666 och 705 och kan nog beställas av återförsäljare. Boken beskriver inte motorn eftersom den har en egen bok från i vårat fall Volvo Penta. 3. Det vattnet rinner ner i fickan som finns i motorrummet där det iaf på våran båt sitter en länspump Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser