Gäst Magnus Postad 7 September , 2004 Känner mej lite stressad, har blivit av med min vinter plats, så nu letar jag med ljus och lykta efter en plats för motor seglare 9 * 3,5 m i GBG området, Nån som har nått tips? Tacksam för alla tips. Magnus Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst peter andersson Postad 9 September , 2004 öckerö fiskehamn brukar ha plats och pallar de upp båten och spolar av den Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Adam 0 Postad 13 September , 2004 Kolla med Grefab http://www.grefab.se Det brukar alltid finnas vinterplatser i Björlanda-Kile De spolar av båten och pallar upp den. Det finns tillgång till el och vatten året runt. Dessutom är hamnkillarna sanslöst duktiga på vad de gör! /Adam Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
furioso 0 Postad 15 September , 2004 Killingholmens marina 031-910033 tror jag. Kolla på Gula sidorna för säkerhets skull. Ligger i Billdal. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser