Andyh 0 Postad 3 Maj , 2010 Hej på er! Jag har problems med Eberspächern på nya båten. Vet ej vad det är för modell, men det borde vara en D4 av 2005-årsmodell. Det sitter 2 st reglage för denna. Den ena ser ut som en vanlig termostat med vred o en vippknapp för vent eller värme. Den andra enheten har en display med röda tecken som visar temp ute tror jag. En uppknapp och en nedknapp. En knapp heter set. och en knapp heter func. om jag minns rätt. Mitt problem är att inte värmen går igång. Det blåser sval luft överallt trots att vridtermostaten står på max. Luften ur avgasröret är kall. Vad gör jag för fel, var kan jag hitta en handbok till denna. Hittade ingen på hemsidan som såg likadan ut. Är det ngn som har ett bra tips?? MVH/Andy Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Janne1 44 Postad 4 Maj , 2010 Kolla länken nedan http://www.thermoprodukter.se/ Senast ändrad av Janne1 | 04 maj 2010 | 08:48 Senast ändrad av Janne1 | 04 maj 2010 | 08:49 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Andyh 0 Postad 4 Maj , 2010 Hej Tack för tipset. Blir ändå inte riktigt klok på detta då den digitala panelen inte ser ut som min. Det finns heller ingen instruktion för hur man använder den. Det blir till att leta vidare. MVH//Andy Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Janne1 44 Postad 4 Maj , 2010 Ring till dom och fråga Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser