Gäst Tore Postad 9 Augusti , 2004 Hej. en liten fråga angående skrov-vinkel på buster RS, har själv en buster R som upplevs ganska stötig vid mindre sjö, och undrar om någon har någon info om buster rs vinkel, funderar på att hitta någon som har en för att provköra, dock inte om det är samma eller mindre vinkel. Båten går mjukare om jag lastar båten mer i fören så Funderar på trimmplan för att få ner fören mer vid körning, Hjälper det? Tips? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Peter Postad 10 Augusti , 2004 Har också en buster R som ja tänkte montera små trimplan nere på motorn.. får se om de gör nån skillnad för sjögången. kostade 300 pix så de e värt ett försök. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Tore Postad 11 Augusti , 2004 Intressant. Var köpte du dom? Såg någon som tipsade om Claes Olsson kollade den sidan men fattade inte riktigt hur dom monterades eller fungerade. Någon som vet någon sida med mer information? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser