Heiner 0 Postad 14 Augusti , 2009 Har bara varit ute med båten 2 gånger i år och halva tanken är kvar.Går igenom en skillsmässa och all tid går till att dela upp allt som finns i huset,allt skall packas,det skall städas...Har köpt ett nytt boende som skall totalrenoveras...Suck!!! Hoppas man i allafall hinner komma ut nån gång till hummerpremiären. Mackan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 14 Augusti , 2009 Det viktigaste vad det gäller lösöre måste ju ändå vara att du behåller båten och fortsätter att vara en aktiv Guidare.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lil-Bossan 0 Postad 15 Augusti , 2009 Du vet att jag hjälper dig brorsan. Men du behöver någon dag ledigt från allt. Varför inte slå en signal så åker vi ut och fiskar eller så hänger du med mig i segelbåten. Lill-bossan Senast ändrad av Lil-Bossan | 16 augusti 2009 | 15:10 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser