pgh73 2 Postad 26 Juli , 2009 Har en sukka dt 4 hk 86 som gört mig gråhårig. Dessutom är jag inte heller duktig på att meka. Jag kan få igång den med hjälp av att spruta startgas på förgasaren och verkligen ödsla en hel burk för att den ska gå. Så fort kan skutar speja så dör den. Var skall jag börja? Det är den stora frågan. Bränslepumpen eller förgasaren? /Pär, snart med en motor hos verkstán Edit: har haft isär bränslepumpen nu och vad jag kan se så verkar den (membran mm) vara ok... Edit 2: fick igång den nu utan gas men får hela tiden parera med gasen eller choken. Har testat att justera de skruvar som finns på förgasaren men det händer inget... Senast ändrad av pgh73 | 26 juli 2009 | 19:57 Senast ändrad av pgh73 | 26 juli 2009 | 20:39 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser